2010 - 01 - 12

Jaa, stack till Messing igår runt 19.00, få hade Fes redan kommit.
Sedan åkte vi och hämtade upp Hamps och Jägarn :D
Blev en kaffe på donken ,och efter det hem till Messing igen.
När vi kom dit kollade vi på RAW comedy club först ,sedan började vi spela Familje GENI.
Hur roligt som helst!
Jag och Messing måste ju helt klart varit bäst på det, haha.
Hamps vann ju såklart ,bara för han är så duktig och kan barnfrågorna på spelet -.-
Helt sjukt vilka frågor dom har,och dom ska barn kunna! :O

Idag slutade jag kl 11 i skolan ,hur skönt som helst.
Men den enda lektionen vi hade var jävligt jobbig, p ga en viss person.
Men men ,inte ska jag gnälla nå mer nu inte!
Messing bokade sin biljett till Småstadsliv 3 idag, så det blir han, jag och Egil som röjer där på premiären ;)
Nu sitter jag hemma hos Jocke , får se vad vi hittar på för skoj idag! :)

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0