2010 - 01 - 11

Det blev fest ändå för min del i lördags.
Jag och Egil stack hem till Fes och drack lite snusklikörer. Men det var värt ändå ,haha =)
Hade det skittrevligt där, bara massa bra folk :)
Sedan drog vi in till Olearys, skitnice faktiskt. Träffade massa roligt folk där med.
Och jag, Bob och Molin ägde ju ut ALLA på dansgolvet ;)







Igår åkte jag hem till karln min, köpte med mig cheeseburgare till han och Anton.
Tror aldrig jag har sett så lyckliga miner någon gång faktiskt ,hehe :)
Efter ett tag stack Anton ,så jag och Jocke myste bara hela dagen :)

Idag började skolhelvetet igen, och ja ,det var hemskt.
CHEWBACCA FÖRSTÖR MINA DAGAR!
Kan hon inte bara gå och lägga sig någonstans ,seriöst.
Orkade inte vara kvar i skolan ,så jag stack tidigare.
Nu har jag bokat tid för tatuering också ,kommer bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0