2010 - 01 - 09

Ja du, nu har jag inte haft något intresse på ett tag att skriva i bloggen.
Men ska försöka börja nu igen ,hehe..

Juldagarna var helt underbara, fick världens bästa julklapp av Jocke :)
Nyår blev det middag hemma hos mig med dom bästa, nice!
Och sedan party hos Bob och Bärta ,trevligt det med.
mina två älsklingar!


Idag har jag bara suttit hemma. Åt fläskfilesallad från Amore, hur gott som helst.
Snart kommer Egil till mig ,länge sedan man träffade den karln nu :)
Så ikväll drar vi till Fes på fest, men ingen alkohol för min del iaf. Kanske kan vara roligt utan det någon gång med.

Men lite gnäll måste jag ju få ha med också.
På måndag börjar skolhelvetet igen, wiiiiiiee...
Chewbacca ,inte okej.

Och det är bara 11 dagar kvar tills jag fyller 20.
Och jag har redan ålderskris!
Undrar hur det blir när jag fyller 30 ,haha!

Äh,  nu får det vara nog. Ska försöka uppdatera inatt också :)

Kommentarer
Postat av: Bojan

Men fick du tavlan!!!???? vad gulligt!!!! den är ju skitsnygg!!!

2010-01-09 @ 17:08:38
URL: http://bojanlover.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jaaa, jag fick den!! :D

2010-01-09 @ 17:15:51
URL: http://kapaowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0