2009 - 10 - 05

Äh! Nu ska jag försöka orka med detta igen, hehe.
Undrar hur länge det tar innan jag tröttnat igen ? -.-

Ja, jag har ju inte skrivit sedan sommarlovet så. Gör en kort lista på vad som har hänt :
- Rock the mountain, AWESOME!
- Många dagar och stugbesök med Jocke <3
-  Strömmingsleken, helt okej!
- Skolstarten sög pung, eftersom det finns vissa som skulle behövas tas bort med en rakapparat.
- Nya estet 1orna är hur bra som helst. Felicia, Niklas, Gustav, ANton, Maxine, Jimmy, Josef, Wictor osv. Underbara folk!
- Skolan suger fortfarande väldigt mkt pung. En viss person förstör ju ens humör bara man ser den.
- Mitt och miias projektarbete är skitkul. Baka hela tiden, yey :)
- Jag har blivit både moster och faster, det är grymt!
- Massa fester med nytt och bra folk <3

Finns säkert mycket mer som hänt ,men inget jag kommer på bara nu :P

Idag har min dag inte varit allt för hemsk faktiskt. Eller ja..
+ har en massa nya kläder för min pappa är snäll och har köpt massa :D
+ jag har bakat med miia
+ INGEN ÄCKLIG KORV SOM STÖRT MIG I SKOLAN!!:D
+ 1 år & 8 månader med världens bästa pojkvän <3<3
- Jag är tydligen sjuk, men läkarna vet inte alls vad det är. Så nu ska jag in på provtagning och ultraljud och grejer för njurarna ,magen o sv.
- Jocke jobbar i sthlm, så jag får inte träffa honom förens på fredag :(
- Har haft eller har förbannat jävla ont nu. :/

Kommentarer
Postat av: romina

äntligen! :D

2009-10-06 @ 08:00:35
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0