veckan i stugan

Veckan i stugan har varit helt underbar :D
Sammanfattning:

- Ätit lite överdrivet mkt grillat kanske (A) men klagar verkligen inte!!
- Tog mitt första dopp för iår, badade sedan 3 ggr till
- Fått träffat min bästa familj från Örbyhus + att Jocke var där i 4 dagar! :D
- Fiskat 4 gånger, väldigt dåligt med fisk. Men max 5 aborrar på en kväll-
- Läst ut 3 böcker. Linas kvällsbok 1 & 2 och "Så Går En Dag Ifrån Vårt Liv Och Kommer Aldrig åter" - Jonas Gardell
- Stekt som fään. Brun nu ,YEY :D
- Har nog seriöst över 50 myggbett , och då kanske jag underdriver lite :O
-  Spelat väldigt mkt kort, b la Plump, 500 , Stress, Texas och Poängpoker :)
- Blivit gasbehandlad av min pojk och Sebbe som åt väldigt mkt bönor ( Ja ,Jocke är väldigt charmig! ;D)
-  Presenterat Brynet för Sebbe, så väldigt mycket sådana skämt.
-  Planerat att Sebbe ska komma hit någon gång under juli :D
- Druckit alkohol med min far för första gången ^^

Har hunnit med mycket mer grejer ,men minns fan inte allt!
Men det var en väldigt trevlig vecka och längtar redan tills nästa gång vi åker till stugan :D


Och en sak till, KING OF POP ÄR DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0