Rubrik

Gårdagen började med god lunch som mama hade gjort, sedan cyklade jag hem till min pojk :D
Vi var hemma hela dagen och myste bara :) Kollade på en film som hette " The Last House On The Left".
Jag gillade faktiskt den filmen, lite överdrivet mkt blod kanske, men äh :)
Väldigt trevlig dag iaf :D <3

Idag verkar det bli pisstråkig dag. Har ingen att umgås med.
Ingen som vill kolla på Djungel George med mig ,känner mig rätt mobbad :P
Alla jävlar har jobb, så ingen har tid med mig ,haha :)
Och föresten börjar jag bli lite less på folk faktiskt. Jag bjuder alla på mina fester som jag tycker om / halv känner.
Men tammefan blir aldrig jag ,eller jag och Jocke bjuden någonstans.
Detta ska jag komma ihåg tills nästa gång jag har fest. Då ska inte jag bara bjuda folk heller!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag är inte heller bjuden nånstans ju?!

2009-06-18 @ 15:42:25
Postat av: Romina

nä, vem är det?! ^^

2009-06-18 @ 16:17:35
Postat av: axling

Du o Jocke var iallafall bjuden på min fest ;) haha

2009-06-18 @ 17:12:28
URL: http://axling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0