Möh

Vaknade vid 8 ,var tvungen att åka hem från Jocke p ga att han skulle till Gävle.
Satt hemma och degade hur lägne som helst innan jag kom iväg med far.
Kollade på Kung Fu Panda btw, den var helt okej :D
Jag älskar Jack Black, lätt en av de bästa skådespelarna ^^
Åkte till Ecenter till far och köpte nya mjukisbyxor..och godis (A)
Efter det drog jag hem till Paby, där Hampus och Linger var.
Vi spelade gris, väggen och ja ..typ "fotboll".
Nu sitter jag hemma hos Grodan ,ska dra till Kenneth snart.
Sedan upp till berget tror jag ,träffa massa folk :D
Hoppas inte det är massa skabb där ,men förmodligen är det det för dom är överallt där jag är -.-

Jag älskar Jocke snygging <3

/ellenkarlssonobbarius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0