Less så in i helvete!

Jadu ,nu börjar hatet och bitterheten komma hit till bloggen :D

Fy fan vad jag är less på alla jävla folk i denna stad!
Jävla fjortishelveten, eller ursäkta ..förvuxna fjortishelveten. Dom förstör min dag ,dom är fan överallt.
Vart jag än går så finns dom där.
Fattar inte vad folket som är tsm med dom tänker med.
Och jag fattar inte hur ni orkar bara sitta och dega på stan ,sedan dra till en lägenhet för att sitta och skabba er.
Patetiska människor är vad ni är.
Usch, jag tycker synd om er som inte har ngt bättre för er.

Kommentarer
Postat av: tobias

avundsjuka :P

2008-06-27 @ 11:02:53
Postat av: Johanna

hur orkar du sitta och skriva så i en blogg ?

har du ett bättre liv sj kan du ju gärna dela med dig av det, ist för att klaga på andras? :)

och det finns ingen andledning till att tycka synd om oss. för vi har ett väldigt bra liv allihopa.

så du kan ju sluta oroa dig över oss och vara lite glad ist.

2008-06-28 @ 15:13:13
Postat av: J

+ brukar inte du också bara "sitta och dega på stan" ? XD

2008-06-28 @ 15:14:36
Postat av: petra

det där var ganska onödigt att klaga på och det var lite komiskt i det hela, för jag har för mig att jag har sett dig hos markus ett antal gånger. varje gång jag kommer till furan, så sitter du där. är inte det att hänga på stan också? klaga inte på oss, när du göra samma sak själv.

2008-07-01 @ 16:04:27
Postat av: Ellen

Jag har suttit hos markus ja, men sedan blev jag jävligt less för att ni kom dit.

Och man kan ju inte tycka om alla jävla människor.

2008-07-04 @ 16:18:11
Postat av: petra

nej, men man ska inte klaga på andra människor när man göra samma sak själv, ganska fjortis enligt mig.

2008-07-12 @ 14:33:23
Postat av: Ellen

Du om någon är fjortis lilla vän :)

2008-07-12 @ 16:10:53
Postat av: petra

japp och jag har alltid tyckt att du är en tönt, så det jämnar ut sig. <: det är lite kul att du säger att du ogillar eller hatar någon du inte äns känner, som du ALDRIG pratat med. men det är väl sån du är och DET är patetiskt. lär dig skillnaden mellan lycklig och patetisk. (Y)

2008-07-14 @ 04:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0