En hel jävla vecka.

Igår fick jag träffa älskling för sista gången innan jag drar till stugan en vecka.
Usch, jag vill inte åka fast samtidigt så vill jag ju det..
Föresten,jag klämde sönder min tumjävel i en bildörr igår.
Så nu kan jag inte ens röra den och den är helt blå :S
åkte till sjukhuset igår,fick sitta i 2 ½ timme för att få träffa doktorn i 2 minuter.
Jävla skitsjukhus och doktorer, hade fan gått fortare att åkt till Hudik eller nå.

Imorse fick jag gå upp vid 8 för att åka till röntgen.
Fick även idag sitta över 2 ½ timme för att få veta svarshelvetet.
Jag har en liten spricka i tumjäveln, men som tur var slapp jag gips.
Som sagt åker jag till stugan idag, ska bli trevligt att träffa Örbyhusarna igen faktiskt :)
Men utan Jocke,blä. Det är jobbigt.
Men jaja vi hörs om en vecka folk!

Jag älskar dig jocke,du betyder allt.<3

/ellenkarlssonobbarius

uppdatering

YEEEEEEEEEEEEEEY!:D
Jag är räddad!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0