Strömmingsleken

okej ,strömmingsleken var inte så dålig ändå.
På fredagen satt jag, Miia, Lollo, grodan och hans tjej först hemma hos Miia och smådrack.
Sedan hem till Kenneth ett tag.
Runt halv 10 drog lollo och jag ner mot Sleken för att se Flaming Thyr:D
Och det var nog det enda riktigt roliga på hela kvällen enligt mig ;D
Eller ja ,jag sov hos älskling också, mysunge :D

Lördagen stack jag och Ante först till Sucken och hans höna.
Satt där och drack ett tag ,sedan till ngn förfest som det bara var vuxna tråkiga människor.
Sedan hem till Jocke Lovén ,mkt trevligare där.
Efter ett tag begav vi oss mot Sleken igen.
Det var väl helt okej ,förutom att jag får damp på alla jävla idioter.
Efterfest hos Sucken med han, Höna, älskling, hönica, Frejd ,Myllers och en brud.
Inte lika lyckat kanske ,blev lite för mkt där ett tag.
Sov hos snyggingen denna natt också, höhö ;)

Men det mesta var väl skoj iaf :P

Jag älskar Jocke mest!<3

/ellenkarlssonobbarius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0