Få dagar kvar.

I tisdags var jag och Jocke tsm i ett halvår.
Tiden går så sjukt snabbt.
Bästa halvåret i hela mitt liv, jag älskar dig obeskrivligt mycket!<3
Åkte till min faders stuga på Enskär,så vi kunde ju inte göra ngt som planerat.
Men så Jocke fick träffa min Karlsson familj, som tur var tyckte han om dom :D
Vi var i stugan tills i fredags ,var trevligt som fan :)

I lördags firade vi våran halvårs dag ist :)
Åt på tacobaren och hem till Jocke och hade väldigt mysigt med film och sådant :D
Vi stack ner och hejade på lite folk på crusingen också.

Igår var jag ut och fiskade med far och bror ,fick inte ett skit.
3 jävla timmar ,inte ett skit ,skapligt irriterad^^
Stack sedan hem till Jenny och umgicks med henne och Reebeck.
Skojs vare iaf :D

Idag ska jag och Reebeck ner på staden och uträtta en massa grejs :)
Skriver väl mer senare på dagen kanske om jag orkar ^^

Joakim Thörnros <3

/ellenkarlssonobbarius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0