bitter,hatisk och opepp.

fy fan vad jag är irriterad på allt och alla nu.
så jävla mycket fail människor i denna stad.
massa jävla "emobrudar" och omogna fjortis killar, seriöst ,jag kommer bli tokig snart.
skolan kommer säkert bli skit också ,massa gnälliga jävla sångare och diviga gitarrister.
och dom nya 1orna ,dom ska jag inte ens nämna. Usch fyy och blä.
opepp på strömmingsleken är jag nu igen ,var lite peppad tidigare idag.
men vaf an ,det blir väl nå skit som vanligt.
och jävligt less att Reebeck ska flytta till Uppsala och Sucken till Uppsala.
usch ,det är inte ett dugg roligt. kommer bli tomt på nå sätt ju.

så ,skönt att skriva av sig lite..
Jag älskar dig jocke :D<3

/ellenkarlssonobbarius

Kommentarer
Postat av: axling

Vi kan alltid baka goda kakor :D

2008-08-20 @ 10:21:22
URL: http://axling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0