20 days

Som jag skrev i förra inlägget så var jag i Jockes stuga i helgen som var.
Var kanske hur mysigt som helst :D
Solade och badade typ hela dagarna :)
Skönt att sitta och kolla ut över havet bara, mys!

Har absolut inte hänt nå speciellt efter det.
Igår var det sista trivselkvällen, sedan stack jag och Hansson till Phille på fest.
Så jävla roligt att träffa Tobbe Andersson igen :D

Nu sitter jag bara här, less som fan på massa grejer.
Buuhu. det är så synd om mig, jag mår sämst av alla -cut-
Näe, nu ska jag inte vara elak ..
20 dagar kvar till skolhelvetet ,fy fan.

Jag älskar Jocke <3

/ellenkarlssonobbarius

Kommentarer
Postat av: axling

-cut cut-

2008-08-02 @ 12:44:38
URL: http://axling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0